maandag 9 augustus 2010

Style Award




Deze Stylish Award heb ik ontvangen van Marion, dank je wel!
Nu nog "even" 5 Stylish dingen over mezelf vertellen, pfff, best moeilijk. Maar ik ga mijn best doen...
* mijn huis-stijl is warm en modern, alles is in bruin en aqua tinten,
* mijn hobby-stijl is is wat strakker en ik gebruik (bijna) altijd bloemen,
* mijn werk-stijl is opgeruimd en netjes (nou ja, niet altijd, als ik aan de freubel ben, lijkt het soms wel eens een ontploffing!)
* mijn kleding-stijl is modern, mijn favoriete kleuren zijn zwart, blauw en paars
* mijn 5e stijl weet ik niet zo snel, als ik iets leuks weet, verander ik het nog even...

Ik geef de stijl door aan Sigrid, Wendy, Marianne, Martine en Marianne

2 opmerkingen:

  1. Hai Petri, wat super lief van je dat je hem aan mij doorgeeft! Ben er reuze blij mee!! Dank je! Morgen ga ik hem even op mijn blog zetten, moet zo de deur uit... Liefs Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Petri!

    Dank je wel voor de award, ik voel me vereerd hoor!

    Groetjes,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen