dinsdag 31 augustus 2010

Naam Danique



Deze letters had ik een tijdje geleden al gepimpt, alleen nog steeds geen foto van gemaakt, dit is wel lastig omdat het zo'n lange naam is! Deze letters komen in de kamer van Danique op een plankje te staan, maar het plankje hangt alleen nog steeds niet, dus even op de grond gezet voor de foto!
De letters zijn ongeveer 20 cm hoog.
Ik vindt dit echt ontzettend leuk om te maken, en Danique is er heel erg blij mee!
Het papier had ik bij Marloes (doe@ding) gekocht, ik durf alleen niet meer te zeggen van welk merk het is, sorry...

4 opmerkingen:

  1. Wauuuw wat heb je dit super gaaf gemaakt

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Petri!

    Wat prachtig gemaakt zeg!! En wat een leuk idee omdat op een plankje in de slaapkamer te zetten, zal straks vast erg leuk staan!

    Groetjes,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Petri,

    Wat een prachtige letters! Zijn die van hout, welke lijm heb je hiervoor gebruikt? Super.
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een vriendin van mij is bevallen van een dochter en heeft deze Danique genoemd. Ik heb de foto van de naamletters gebruikt voor het geboortekaartje wat ik gestuurd heb. Is erg leuk geworden. Dus bedankt voor het publiceren van de foto. Erg leuk en erg creatief, gr Kirby (uit spijkenisse)

    BeantwoordenVerwijderen