vrijdag 23 juli 2010

Snoeppot gepimpt!

Vorige week ging ik een avondje bij mijn zus aan de freubel, ze had een leuke voorraadpot bij de Hema gekocht en we zijn met de Cricut cartridge Create a Critter aan de slag gegaan, en deze is echt heel erg leuk!!

Je moet eens op het blog van mijn zus kijken, ze maakt ook zulke leuke dingen:
http://www.sweetmagnoliacreations.blogspot.com/
Ik heb de foto's van mijn zus geleend (lees >> gepikt...haha...), bij mij zitten er nog geen snoepjes in, ik ga er denk ik restjes lint in doen, als er bij mij snoep in gaat, is de pot elke keer leeg, ik snoep erg graag...haha...

Hieronder de foto's van de gepimpte snoeppot:




3 opmerkingen:

  1. Hai Petri, wat leuk gemaakt zeg! ehhh lintjes tja dat is misschien wel verstandiger dan snoepjes, hihi! (Voor mij althans wel!) Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wouw schitterende snoeppot
    erg leuk
    liefs chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Petri,
    Superleuk...en lekker!
    Er staat een award voor je op mijn blog!
    Groetjes marion

    BeantwoordenVerwijderen