woensdag 30 juni 2010

Cadeautje juffen peuterspeelzaal

Aanstaande vrijdag is het de laatste middag op de peuterspeelzaal voor de zomervakantie voor Danique. Ze gaat er met heel erg veel plezier naartoe, ze heeft ook 2 hele lieve juffen. Natuurlijk even een kleinigheidje gemaakt, ik heb een doosje Merci gekocht en deze opgepimpt. Op de voorkant heb ik een magnoliaatje gekleurd (zittend op een lintje dat ik rondom het doosje heb gegeplakt) en een leuk bloemetje erbij geplakt, en op de achterkant een foto van Danique zodat ze weten van wie ze het hebben gekregen. Het papier had ik nog liggen (van Provo Craft), de tekst die ik heb gestempeld is met het alfabet van Forever Friends, deze heb ik bij Marlous (doe@ding in Spijkenisse) gekocht.




7 opmerkingen:

  1. dat ziet er prachtig uit.
    groetjes sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauuuw wat is dit mooi geworden en zo leuk
    met die foto op de achterkant

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hai Petri, Leuk gemaakt hoor! Daar kan je dochter mee voor de dag komen! Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Petri!

    Wat heb je dit mooi gemaakt! Echt heel schattig en vrolijk, daar zullen de juffen erg blij van worden!

    groetjes,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het ziet er prachtig uit!!
    Groetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk gemaakt, Peet! Daar zullen de juffen vast erg blij mee zijn!

    xxx
    Sig

    BeantwoordenVerwijderen
  7. O wat leuk zeg ;) ik vind het een geweldig leuk idee voor de juffen.

    Groetjes
    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen