woensdag 21 april 2010

Deze kaart heb ik gemaakt voor iemand die ernstig ziek is, ik vindt het altijd moeilijk om te kiezen welke tekst ik er dan opzet, maar "thinking of you" vond ik nu wel toepasselijk.
In het echt zijn de kleuren wat feller, ze zien er nu wat flets uit, toch wat meer oefenen met goede foto's maken...
De sketch kwam ik tegen bij iemand anders op een blog, en vond het leuk om deze te maken. Het papier dat ik gebruikt heb is van een paper pad van basic Grey, de stempel komt uit de Magnolia Pink Ribbon serie.

2 opmerkingen:

  1. Wauuuw wat is dit een schitterend kaartje en dit zullen ze zeker erg waarderen

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtig kaartje. En deze tekst past er heel goed bij.
    Ook superleuke doosjes hieronder!!! Jammer dat je niet meer weet waar ze vandaan komen. 'k Ben gek op doosjes..
    Ik kwam je blog via via tegen en ben je volger geworden. Mss vind je het leuk om een kijkje te nemen op de mijne?

    Groetjes, Tineke

    BeantwoordenVerwijderen